Hemma

från första jobbet Avslutade dagen me en make lektion :)

Gick direkt till affärn och inhandla ENERGIdryck som behövs hehe

Ska ju som sagt lite senare bli fotad av de nya jobbet och till sist bege mig till nattklubben och inta entrén!

Dom ringde förut och ville ha in mig tidigare eftersom några av killarna som har hand om de kommer lite senare.... SÅ ja får cykla fort!

Är stressad känner ja! Även om ja inte direkt behöver va de!

Kollar nu på ett jätte gammalt VÄNNER avsnitt haha så himla kul! hahahaha Joey......

Hmmmm inget nytt har väl direkt hänt sen imorse haha

Måste hitta lite svart i garderoben..... Är ju BLACK på¨temat.... För en gång skull hittar ja INGET svart.... Annars käns de som de är de enda jag har haha Tokigt de där!

Idag har ja haft lockigt hår... Självtorka lite innan ja satte uppe de idag... Sen när ja släppte ner de så va de lika lockigt som ja hade för några år sen haha
En av mina gamla frisörer "avgudade" mitt hår på den tiden. Och nu hitta Sandra även mina korkskruvar haha Dom som fortfarande existerar de vill säga!
Saknar dom ibland :)

Har ja berättat att ja ska göra exstantions??? Om ja missade de igår sååå.... De ska ja iaf :) Har velat de i flera år... Men nu har ja äntligen tagit tag i de haha
Ska bli spännande!!!

Nu ska ja slappa lite innan ja går på jakt i klädkammaren!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0