Lördag

och de innebär iaf ledigt på dagen!
Och de giller vi!

J ringde o väckte mig. Han skämta o sa att klockan va halv 2. Först fick ja lite panik, men sen kände ja.... jaja de är ju inte så att ja kan vri tillbaka klockan haha Men efter att han fattat att ja gått på de så sa han den verkliga tiden som va kvart över elva :)
Sååå mysigt när han ringer o väcker mig! haha kanske är lite tokigt att tycka att de är mysigt att bli väckt?? Men... de beror ju på vem som väcker en ;)

Har en pyssel känsla inom mig idag! Har hunnit me en del.. Och ska fortsätta alldeles snart!

Ringde och gratta farmor... Som fyller imorn! haha är såå virrig just nu! Meeen... de va iaf en dag före o inte en dag efter!

Sen ska ja o monkan till CITY GROSS äntligen!!! Skulle vart där i veckan, men då blev hon magsjuk. Men idag sååå....
Senare ikväll ska vi baka paj o mysa, martina kanske kommer också. Ska försöka så vi är här, så kan ja göra mig klar för jobbet i lugn o ro.

Jobbet gick bra, blev en halv lugn kväll, men ikväll smäller de till tror ja! Vet jätte många som ska ut, bla en vän som ska ha herrmiddag me 15-20 killar.
Sen kanske en vän till J skulle komma, kul att träffa han :) Om ja nu kommer ha tid att prata me han....

Igår blev ja söndermatad me fischerman tabletter haha En stammis va snäll o bjöd mig ett ex antal ggr! Men när han ville bju mig på godis me hasselnötter i lät ja bli. Och han skulle aldrig låta mig äta de sa han haha Så de va ju bra ;)
Fick i mig en o annan Red Bull för möe hahaha Men de gick ganska bra att somna iaf!
Men fasen va gooo den där drycken är!!!!! Men efter tredje.... fick ja lite snabbare hjärtslag, va lite läskigt haha Men när fjärde (på ca 2 timmar) va på väg ner gick de bättre ;)
J gilla inte när ja berätta de haha Han är ju ganska bra på att ta hand om sig själv o sin kropp.... Annat är de me mig haha
Meeeen.... som ja sa.... Gött ärrrä!!! haha näää nu lät de som ja är en skithink inombords..... Kanske bara stämmer 1/8 del haha

Nu ska ja fortsätta mysa här hemma!!

Ha en fin lördag

Puss från:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0