SORRRRRYYYYY

För den EXTREMT DÅLIGA blogen på sistone!!
Har varken haft ork elle tid!
Men nu hopas ja på att lusten infunnit sig, för de är nog den som har saknats mest! Och då känns de värdelöst att skriva haha

Fick lite påbackning om detta ;) ♥

Orkar inte gå igenom allt som hänt men.... Som vanligt massa massa jobb.... Har btw ett nytt jobb på G kanske... Elle ett till kanske ja ska säga haha Ska iväg på möte imorn om de :)

Mina små morsor har vart här o härjat! Mor o far har me vart här o hjälpt mig lite. Mysigt ♥

Och den helgen som va nu har ja vart hos J. Längtar redan till nästa helg!!!!! ♥

I fredags skulle ja o Monica bara va hemma o mysa me mat o Idol.


Blev lite utgång haha
Men guu va trevligt vi hade! Men tappa räkningen på shotsen hehe

Längtar tills J ringer sen! Jag har ordnat en utmaning åt mig som han kommer styra lite över haha Han ska nämligen öka sin muskelmassa (jaaa... de går trot elle ej kan ja känna haha) med några kilon. Vet ej hur många än men....
Iaf.... Jag kom på den smarta idén.... Så mkt som han ska öka... Ska ja MINSKA!!!
Behöver nått som sporrar mig känner ja! För att slippa all skit ja stopar i mig dagarna i ända haha Men detta ska gå mer långsamt denna gång och inte som me soppan. Har iof inte gått upp mer än kanske hälften av de gick ner... Om ens de... Men orkar inte köra de nu eftersom ja INTE är peppad till 100% som man måste (iaf jag) va om man ska palla de!

Ikväll ärä Lite Sällskap igen haha LÄNGTAR!!!!

Men nu.... ska ja kolla lite 2½ men

Kanske hör av mig igen sen ;)

PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Tina

äntligen! <3 hihi! kul med ett inlägg :D

å du...... du behöver INTE gå ner i vikt alls gumman lilla!

2010-10-11 @ 21:51:00
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

haha allt för däjj min vän ;)

Behöver o behöver.... ;) ja vill haha Ska mest strunta i att äta (nästan allt) godis o sött ja stoppar i mig om dagarna! Kan ge lite resultat iaf haha

2010-10-12 @ 08:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0