Tänk

vilken fin dag som väntar!
Ser hur frisk luften är ute! Solen kommer säkert visa sif snart ;)

Har inte sovit jätte bra måste ja erkänna! Hade först o främst jätte svårt att somna, så ja pluggade in telefonen och lyssnade på KARLAVAGNEN. Somnade nog på 10 min tror ja för ja minns inte ett helt samtal haha
Vakna efter ett tag av att de va grymt varmt!
Jag frös när ja gick o la mig... Så ja la mig me full mundering i form av min pyjamas i typ flanell tror ja :)
Men vakna i panik och när ja vakna nu i morse låg den ihop skynklad i en liten "panik" hög haha

Har drömt massa inatt igen.... Men ja mördade ingen inatt iaf hehe

Har dolat lite nu på morronen.... Bla äntligen strukit mina underlägg till köksbordet!!! Nu är de ännu mysigare där inne :)
Tänk va en gardin, stor duk o lite grejs kan göra!

Nu ska ja börja göra mig klar för dagen! Fylla på kaffe köppen och göra en lite pigg i fejjan ;) 

Hoppas ni får en härlig dag mina ♥ 

Love from ME

Btw.....

Idag blire inge


En.... fasen.... va nära på att skriva HEL dag utan sötsaker....

Men kom på att ja o Carro ska låååång fika ikväll haha.....

Jaja.... Inget på jobbet iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0