varför

inte ta ett till litet inlägg såhär på sönda kvälla?? :)

vet egentligen inte vart detta inlägg kommer sluta men......

Har iaf sen jag skrev sist...

Tänkt en del (ovanligt haha) på livet och hur man sj väljer (oftast) att må.
Jag har sagt de förr..... Man kan verkligen sj påverka sin lycka!
Och de är precis vad ja ska göra igen!
Har mått jätte bra på sistone.... Men har ändå inte vart helt lycklig... Mycket oro av saker o ting!
Men kom fram till en sak förut...
Den/det enda som gjort mig olycklig är jag själv och mina förbannade tankar!
Att de ska vara så svårt haha
Är löjligt enkelt egentligen! varför inte tänka bra??????????
ghhaaa kan bli tokig haha

Gick tex förut..... fasen tessan.... Du börjar lägga på dig nu igen...
öööhhh no shit scherlock....
1. Du äter som sophink
2. Du har inte tränat på typ 2 veckor
3. Du sover inte ok
4. Du har en inre stress som du bara sj kan göra nått åt

Konstigt då???

Men som sagt...
ÄNDRING blir nu!
Kommer nog sova lite lättare och både somna och vakna me ett leende!

Har diskat lite kaffe koppar haha har en tendens nu för tiden.... Att hitta koppar överallt me lite kaffe sump kvar i botten.... Ser btw en borta på byrån som ja glömde..
Och med en mer kaffe galen människa i hushållet än vad ja e.. Så va de enda förutom en filtallrik enbart kaffekoppar som fyllde diskstället haha ♥

Har även lagt veckans andra aha-behandling med fukt/anti-age mask som efterbehandling :) älskern!!!!!
Ska nog banne mig lägga mig väldigt snart!!!!
Jädra tjat om min trötthet va?? ;)

Ska bara ringa 2 samtal innan tror ja bestämt

Hoppas ni inte spyr på mitt tjat om allt haha


 på er

Kommentarer
Postat av: Tina

vet hur det är att tänka och ÄLTA för mycket! det är jag också bra på, minst sagt, haha!

2010-10-25 @ 21:20:21
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vi är nog lite av experter på detta ;)

2010-10-25 @ 23:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0