En workDAY and night

to go before hotland!!!

Har massa dejter inbokade :) Mina smulor och gjorde nyss klart me älskade Brittan!!! Va grymt längesen ja träffa henne (en på mitt gamla jobb). Och de finns inte ord för hur mkt ja saknar henne!!!
Ska bli lovely att komma hem! Men.... risken finns att de kommer kännas lite stressigt.... Men bara ja hinner träffa ER sååå :)

Ska även hinna me J +min familj!

Dagen har gått ganska fort. Träffa min Carro på lunchen på en kaffe. Love the girl!!!
Orkar inte pga av värk i magen träffa henne o Myle ikväll.
Men Myle har tydligen klippt av en del av Carros hår :) (myle är frisör) Ska bli spännande att se!!

Efter jobbet köpte ja födelsepresent till min prinsessa! LÄNGTAR tills ja få ge henne de :)

Kollar nu EFTERLYST och ja blir lika arg som Hasse.... På folk som bara hoppar på folk.... Blir GALEN på sånt!!!!!!!!! Skulle nog göra mer än va man får om ja såg nått sånt där.... GHHAAAA bli arg av bara tanken!!!!!!!!

Ska snart kolla Tylösand..... Se hur pinsamt de blir ikväll hehe Stackars anhöriga hahaha

Btw..... Mina firrar mår kanon!! Och guuu va finnt di hart :)

Blir nog inge mer blogg förrens ja kommer hem!

Sååå.... till er som ja inte träffar i helgen......  Sköt om er!
Till er som ja träffar.....
SES SNAAAAART ÄLSKLINGAR!!!!!!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0