Färdig

tvättad!! Och guu va skönt de är! Bara de tråkigaste kvar! För själva tvättningen tycker ja är lite kul! MEN och plocka in tvätten... De är en annan femma!!! usch! Kan ta mig några dagar haha
När ja kom ner och skulle hänga första omgången så hade dom innan inte tagit ur sin tvätt... Så ja börja ta ut den sj.... Kändes lite sådär att "plocka" i andras trosor och kalsipper... Men ja va ju tvungen! Sen blev ja... guu man kanske har en timme extra tork? Men kolla de sen och de står inget om de!
Och nu när ja gick ner sista gången så va deras tvätt fortfarande kvar.....
Men ja vet att de är svårt att komma ihåg ibland, även om ja (peppar peppar ta i trä) inte har glömt min nångång så har vart nära! Senast förut haha

Har vart o handlat korv, är inne i ett litet korvstim haha ♥ körv!!!!!!! Hämtade även mina linser! Gött o ha de gjort!
Tänkte ta mig en tupplur... har inte sovit alls många timmar! + att ja ska jobba länge inatt, så dä där behövas!
Och ja har på Tv-Pucken, älskar att somna till hockey! Även om ja bara brukar somna till matcher ja redan sett elle vet hur di slutar. Men idag kommer ja..... NEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!
De va visst bara 2 perioder!!! Attans!!! jaja.... så glad fick man va haha men kommer nog somna fint ändå!

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0