Förstår nu

varför ja har denna huvvevärk! Fick massage idag och herre jävlar säger ja bara.... Har fällt mina första tårar pga en massage haha kan inte beskriva hur ont de gjorde! Sitter precis vid "vingarna"..... Känns ju bättre nu, men har fortfarande ont!
Fryser och är allmänt seg i både hals och hjärna! Men här ska de inte blis sjuk hehe

Haft en lugn dag som tur e!
Inävntar nu IDOL och den där nya dokusåpan på Tylösand. Har massa chirre o dirre kvar... så de blir nog lite av de idag me hehe

Pratar nyss me J som håller på för fullt me skolarbeten... Är ja inte avis på!

Nu ska ja nog få i mig lite fil tror ja, innan de smäller te me onyttighetera! Sen gosa upp mig under filten! Längtar tills de blir lite mörkare så ja kan tända massa ljus mä!

Fick föresten hem papper ifrån www.minstoradag.org 
Tycker ja ni ska kolla in! Jag ska iaf bli månadsgivare! De enda ja skänker pengar till (om man bortser från lite här o där i bössor och tex rosa bandet mm) är organisationer för barn. Hoppas bössan jag fixade till mitt gamla jobb funkar lika bra som den gjorde innan ja slutade. Den va till www.hjartebarn.org gå gärna in o kika där med!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0