hahahaha

sitter och kollar Punk´d hahaha så jävla bra!!! hahahaha

Iaf.... Är vaken... och de är äntligen söndag! Hur ofta känner man ÄNTLIGEN till de?? ;) J är på G och ja ska hoppa in och göra mig lite fresh efter gårdagens kalas! Va super trevligt! Inte så mkt folk ute, men lagom :)

Min kära granne väckte mig IGEN innan 9..... Men idag somna ja iaf om! Sen vakna ja igen vid 12 när telen ringde. Så lite sömn har ja fått :)

Anna-Gretas brann igår.... :( Stackare..... Thom blev hemlös pga de eftersom han bor över..... Men hans lgh klara sig, men blev rökskadat tror ja och dom har kapat massa vatten rör elle va de va..... Men ingen kom till skada iaf som tur va! Men... Hoppas bara att älskade Anna-G blir bra snart igen! Hade faktist tänkt att ta me J dit imorn o käka... Men de blir ju inte av nu!

Helt sjukt.... Ja ser jätte dåligt!! Ända har ja glajjerna på mig! Blir nästan lite rädd.... Och denna gången tror ja inte att de är för att mina linser är i också hehe
Men tror ja ska skölja dom en aning!

Nu ska ja som sagt... fixa till mig och sen dra mot stationen

Puss o kram (hörs om nån da ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0