Herregud

va trött ja är!!! Haha blir nästan rädd för mig själv! Ska nog ta mig till sängen och läsa istället för att sitta här och kolla på... Massa dret! hahah iof... de kanske är rätt kul detta After Dark?? Men men... blir nog boken iaf, läser en ny nu. Om ja inte sagt de?? Iaf Blodsbröder tror ja den heter den. Sjukt bra! Har inte läst ut Att Älska Som En Porrstjärna, men snart sååå :)

Skulle ha städat när ja kom hem va min plan... mmmm gått bra... hehe

Är så trött att ja orkar inte tänka....

Skulle ha sett på Björns match idag, men jobbade över... så ja hann inte :/
Imorn åker Fia o Appi till sin älskade Björn. Lilla krokodilen!!! Glad han ska bli!!!

Annars har de inte hänt nått så vitt ja vet haha

J är på väg uppåt i landet för en fiske helg.... Gillar inte när människor ja bryr mig om är ute på vägarna..... Kan tyvärr inte låta bli att vara orolig för att de hända nått hemskt. Tror att ja kommer va de livet ut..... Jävligt jobbigt är de... Men finns nog inget att göra åt de! och imorn ska ju mina ♥ åka bil till mig, så de blir oroligheter 2 dar i rad!
Men... ni kör väl försiktigt?? ;)
Bad iaf J messa när dom kommit fram, så de hoppas ja han kommer ihåg :)

Neee... nu ska ja göra mig klar för bedTime

Sov sött

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0