Ny vecka

igen! Och även om de spöregnar ute... Så skiner solen inom mig haha

Dagen har gått ganska fort, målat o dolat lite på jobbet!

J har vart lite tung i huvvet haha Konstigt ;)

Jag fick nu en extrem längtan till gbg..... Är därifrån på Halv åtta hos mig. Åhhhh ♥

hahaha Helge Skog.... Han är för skön!
Måndagar är trevlig tv kväll! Sen blire Ullared (halv bestämde btw en UllaredsDAG me jobbet i nov idag) och sen kan man ju inte missa..... LITE SÄLLKSAP

Har ätit nudlar såhär på kvällen.... Fick ett enormt SUG på de i affärn förut! Köpte på mig litte hehe J va inte impad över de hehe De är ju tydligen inte så nyttigt ;) Men guuu så gött!

Skulle ju lägga mig tidigt igår tänkte ja... De gjorde ja... Men inte min granne.... Trött man blir.... Trodde ju fram tills igår att de är samma granne som snarkar och som spelar högt på helg mornarna.... Men icke... Hörde båda igår :S

Är sögen på.... Att baka haha Men då kommer ja ju bara äta massa! Så ja skippar nog de!

Nu ska ja kolla.....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0