Off

to work om ca en timme!

Blev lite mer sömn! Jag hann faktist somna innan eftersnacket va klart! Så man kan säga att ja somna till hockeyn iaf haha Hade gärna velat sova mer känner ja! Men nu blir de partymusik på och ska börja göra mig klar!

J och dom vann deras match idag och därmed säkrade dom en final plats till nästa helgs SM-FINAL! Ska verkligen bli jätte kul att se!

Har "plågat" mig sj... kolla på Det Okända förut... Blir ju så rädd av mig när ja kollar på de där! Men idag va de bara släktingar som hälsade på hos dom! Och de är ju bara mysigt! SÅ länge dom inte gör massa väsen av sig iof!
Duscha så varmt att ja blev svimfördig förut! Sen kom ja på att man faktist kan sänka värmen hehe

Nee..... ha en trevlig kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0