Sidäär ja

nu har nästan hela denna dag gått också! Som sagt, sjukt va söndagar går fort! Trots att man gör absolut ingenting!

Har energi.... Elle?? Kan inte riktigt bestämma mig! Elle rättare sagt.. Vill ja få upp energin elle ej? För om jag inte får de så kan ja lägga mig igen efter ENSAM MAMMA SÖKER som ja precis kom på att de är ikväll!

Har vart o handlat gott och tidning. Har kollat The Hills + City och läst lite produkter. Funderar på att testa ett mer medicinskt märke som våran återförsäljare har.

Lyssnar på Katy Perrys nya skiva... Och ja diggar den bruden måste ja säga! Låter lite som Fergi tycker ja!

Hmmm just ja!!
Glömde skriva igår att ja va nära att hamna i CATFIGHT i fredags haha

Va i en av barerna och skulle gå vidare.... Då stoppar en tjej mig.
-Ville du säga henne nått elle? (pekar på sin kompis brevid)
Jag tittar på hennes kompis.
-hmmm nej, ja tror inte att ja har nått spec att säga henne. (med ett leende på läpparna eftersom ja fattar att hon tagit tag i fel tjej)
Hennes vänner skriker FEL TJEJ FEL TJEJ
Men hon ger sig inte....
-Jo, de tror ja att du har.
-Hmmmm Nej, de har ja inte.
När hon börjar bli arg tar en killkompis tag i henne och säger till henne på skarpen haha Då inser hon att hon har gjort bort sig. 
-FÖRLÅT FÖRLÅT
Jag bara skratta och sa ingen fara och gick.
Sen tog hon tag i mig på stora dansgolvet och bad om ursäkt igen.

Jag gick till en av vaktern aoch berätta va som hade hänt (med skratt). Han halv tände till och fråga om han skulle ta henne haha
jag sa, tack men nej tack.

Kan ju säga att de va tur att de va mig och inte en bråkig bitch hon tog fel på. Bråk och tjafs är ittna för mig! Förstår verkligen inte dom som går ut och letar bråk. Dom borde alla ha en boxningsboll hemma istället!

Fasen.... kom på att ja måste göra matlåda.... Kalkon elle tonfisk?? De är frågan...... mmmm vi fåla se!

Sen blire som sagt morsona!

/Tess 

Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha lilla tessan i catfight! det hade varit något det, känns inte riktigt som din grej nej :) tur att hon bad om ursäkt, annars hade jag åkt ner till jönet å gett henne en propp! :D

2010-09-13 @ 16:25:47
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

haha jaruu de hade vart nått! Di enda "slagsmålen" ja vart i är me killar haha så nått fjantigt catfight?? nej tack ;)

2010-09-13 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0