ÄÄÄÄSSSSÄÄÄÄÄMMM GUUUULD



FYYYY FAAAAAN VA UNDERBAAAAART!!!!

Guldet är hemma igen!!! Ni skulle ha vart här! Dagens träning gjordes den sista perioden! Segerdans så de hette duga!!!!!
Fia skrev på sin status att hon gratta mig, färjestads största fan!
Hahahaha
Förstår ni hur glad jag är??? Tårar hej vilt!!!!!!!!! GUUUUUUUUULD!!!!!

Vi är så jävla bäst!!! Nämligen SVENSKA MÄSTARE!!!!!!

Ett rent lyckoRUS är i mig!!! Hur ska ja somna???
När jag väl gör de, gör jag detmed störste leendet på läppera!!!!
Vill va hemma NUUUUUU!!!!!!!!!!!
Minns ruset här nere vnär detta hände! Så jävla underbart, även om de inta va FBK då! Men va så nära lyckan på ett annat sätt då att de nästan va lika härligt!
Grymt svårslagen glädje!!!!

Gud, vet inte vad ja ska skriva om mer än detta haha

Hela dagen har tankarna vart i LLA!!! Mina massager har nog vart dom bästa någonsin, riktiga guldmassager haha

SM-GUUUUUUUUULD!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0