Är trött

på den "rosa bubbelgums" stilen här!
Så det fick bli... En "tom" stil för tillfället hehe
Är så kass på detta!!! Hjälp, någon??

Önskar så att jag hade intresset och hjärnan iaf hjärnan haha till att fixa detta själv elle ta reda på hur! Har försökt några gånger men blir mer o mer hårlös för varje gång ;)

Tina?? ;)

Nu sitter jag i min soffa och har kanske inte sovit lika mkt som jag velat... Mardrömmar om förr i tiden som blev nutid (USCH) och min granne under som gillar radion tidigt på lördagmornar! Men kan inte säga til igen känner jag, för den har blivit såååå bra! Enbart lördagmornar jag blir väckt, så det kan den få ha :)

Har svårt att bara "va" har jag kommit fram till... Brukade inte ha det minsta svårt med det, men nu för tiden är det grymt svårt!
Har en tendens till vilja planera planera planera... Till och med en sånhär dag... där det enda jag har på tapeten är hockey! Och baka inför morgondagens "familje"fika
Så jag blir ganska trött på mig själv!!!

Men men... ta de sakta o säkert hehe Ska bli bättre, elle rättare sagt jag MÅSTE bli bättre!!!

Är sugen på att leta efter godbitar i min garderob idag... Finns nog en del som jag inte andvänt på ett tag, men som kan börja andvändas igen :)

Vädret är mkt mkt fint! Blåser en del, men de har man blivit van här nere haha Värre än gbg tycker jag! Men sola skiner, så det är härligt!

Nepp, nu ska jag leta recept till morgondagen!

Vi hörs när vi hörs ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0