F B K

 

Första vinsten är kirrad, även om det blev mer än nödvändingt spännande i slutet! Gillar visserligen spännande o jämna matcher... Men är lite jobbigt också haha Men får kanske ett sex pack på köpet?!

Gick som sagt till gymmet innan jobbet, de va visst 40kr som "straff"avgigt. Va tydligen en tjej som gjorde samma sak igår, så jag är inte helt själv med att vara lite tankspridd ibland hehe

Dagen har vart kanon!
Fick en mkt mkt mkt intressant mejl under dagen, som jag besvarat och väntar med spänning! Vill inte berätta vad det är innan nått är klart. För det är verkligen allt annat än klart :)
Men det handlar om jobb!

Sprang ut från jobbet för att hinna med en "straff"runda rund munkan hehe Kan ju inte betala en "straff"avgift utan en "straff"runda.
Tackar människorna som också va ute i regnet, tackar för att jag fick några att tävla mot haha Det går ju lite snabbare om man tävlar! Gick ikapp alla "tävlande" utom en man... Skyller på hans långa ben hehe

Hann precis hem i tid för matchstart med ägg och gurka i famnen! Super kombo!!! Stekta med (ej gurkan hehe) med mina älskade sesamfrön!

En sak innan jag säger godnatt...
Har varit lite tankspridd och allmänt söderstressad inuti ett litet tag... Enbart för framtiden... Detta har gjort att jag tappat lite av min glädje...
MEN bestämde mig imorse för att den ska väck!! Vad hände?? Joo jag fick detta mejl som kan lösa en hel del :)

Det jag vill säga är... Jag tror man kan påverka sitt liv mer än vad man tror, genom att tänka positivt!
SO DO IT

Sleep tight

♥♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0