Fredagen närmar sig :)

och då kommer milia o azza!!!!!!
Jobba ska ja ju göra, men de ska bli sååå mys att träffa mina pinglor och att dom ska sova hos mig ♥

Dagen har gått super snabbt! Läpparna känns så jävla bra!!! Hoppas på att dom inte kommer gå ner faktist, för då kommer ja inte se nån skillnad. Fick berätta för dom på jobbet som inte visste om de att jag hade gjort de. Så de ser ju garanterat naturligt ut :)
Känner mig mer kvinnlig på nått tokigt sätt haha Gott är det iaf!

Va kvar och gjorde ansiktsbehandling på Miss S efter jobbet. Sen åkte jag hem o städa hois firrarna innan jag mötte upp Carro på en promme.

har inte hänt så mkt mer haha
Har smörjt in HELA mig i BUS, så bara hoppas på att fläckfritt reslutat ;)

Hehe jooo en sak hände nyss...
Skulle gå in på min internetbank... fick total blackout, så jag låste den efter att ha slått fel PIN 3ggr...
Så imorn blir de banken... Det värsta är att de är samma pin till kortet... jag kommer verkligen inte på den...

Nu ska ja tacka för denna dag tror ja! Ringa min honeybunny också ♥ Har fått de smeknamnet på hjärnan haha Sorry älskling ;)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0