Full rulle

vade igår! Kön började väl runt 22-22:30 och va istort sett tom vid 01:30 tror jag. Hade ju öppet till 03:00 igår...
Men många trodde nog att det var 2 som vanligt, för de va inte många kvar när jag gick hem runt kvart i 3! Elle så orkar dom inte haha

För så är det faktist, när man är van ett visst mönster när man går ut så orkar man inte! Iof gäller de kanske inte mig haha Efterfestens prinsessa! (tyvärr)
Men jag vet ju hur det va i gbg när jag bodde där. Då var man ju van deras tider, när man kunde sitta och förfesta till halv 3 och sen ändå vara ute till 5 om man ville.
Det gäller att hitta rutiner haha

Men folket betedde sig helt hyfsat igår, blev bara riktigt irriterad en gång haha
Va ett gäng som stod och tog upp massa tid i kön för massa skit! Va fulla o dryga för dom vänta på nån som skulle betala... som såklart inte kom hehe Och eftersom musiken va så hög igår... så fick ja skrika till slut!
På slutet så vade som sagt inte så många som kom in... så ja och en vakt stog bara och dryga oss och hitta på massa historier hahaha

Idag känner jag mig nästan lite krasslig! Ont i skallen, kroppen och halsen!
Det enda jag önska nu... va att ja va med mig ♥
Jag kan inte ens prata med honom :(

Sen blir de krogbowling!!! Blir nog ut o käka efter det också. Tror de är fest på nån av krogarna också... men de får vi se hur mkt jag pallar, eftersom måendet är som det är!
Minns inte vilka som vann förra året... de va inte vi iaf haha

Kanske hinner få lite sol innan också, tror dock inte de... har för mig den började runt 5 :) och ska kanske ses nånstans innan som vanligt?
Vi fåla se :)

Ha en trevlig dag!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0