Home again

efter K-town helg.
En mycket intensiv, mysig och spännande sådan!

Har vart hos Tina o Dan, där även Malle, Even och konsum drack MASSA kaffe och fikamys. Underbart att få träffa allihopa! Och såklart lille Albin och Oliver ♥
Lite överaskningar kom också fram haha ♥
Tack för all myyys!!

Mr.J såg man dock nästan ingenting av... Han har haft träning träning och åter träning.
Men... Vi hann mysa lite iaf :) ♥
Love u

I förmiddags var jag ute på glass med bror och hans gulliga tjej. Hon va o hälsa på ifrån Sthlm, där hon bor :)

När vi ätit klart glassen och njutit av solen...
Va jag på fika med en tjej som har en salong i Karlstad... Tror detta kan bli asbra!! Vi ska förhoppningsvis köra något samarbete tillsammans i någon form. Vi var på samma våglängd och hade samma mål inom "karriären" kan man säga.
Sååå... framtiden ser fruktansvärt ljus ut nu!

Satt hela vägen hem  (4timmar) och bara drömde mig bort... Tiden flög iväg! Satt bara och njöt av mitt liv just nu! Älskar det!!!
Ser man till helheten är det perfket! Klart att om man ser det från vissa vinklar så är det ju inte det eftersom jag fortfarande bor här och J där. Men vetskapen om vad som komma skall och allt sååå... Är det perfect :)

Nu är jag grymt trött, inte mkt sömn denna helg! Men ska som sagt fixa det nu i påsk!
Denna vecka smäller det igen! Slutspelet är klart och guldet är hemma! Tess kan i vanlig ordning köra sina pass på sportlife utan problem igen :)
Ingen är gladare än mig! Kanske en ;) haha  Nu ska rumpan bli fin!!! ;)

Guuud! Jag ser typ ingenting, mina ögon är seeega!

Ska kolla BB!? Vem åker ut??
Sen... BEDTIME

Puss och love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0