Igår...

gick ja o la mig vid typ 19... helt galet trött haha

Bowlingen gick så jävla bra!!
Vi va 3 lag från Karlssons.. i mitt lag va vi 4 flickor. Killarna körde taktik o hela kittet... vi körde på skoj om man säger så...
Efter ett tag ropar dom ut i högtalarna att VI leder!!! hahahaha Vi blev helt till oss och tappa fokus ett tag! Men kom till final!
Mitt sista slag...
Precis inna skulle ja ge Evve sin öl... Jag trodde hon hade den och hon trodde jag hade den... vilket ledde till att den hamna i golvet hehe
Mina fötter blev lite blöta, tänkte inte mer på de..
Sen låg Tessan PÅ banan... hahahahaha
Fyyy va halkigt de är där ute! Va som en säl när jag ålade mig in igen hahahhaha Va så jävla roligt!!!! Hela hallen såg mig hahahahahaha
Bland det roligaste jag gjort! Det va inte pga fylla som man kanske kan tro, hade bara fått i mig ca 3 öl tror ja haha
Grymt roligt!
Vet inte vad vi hamna i finalen, runt mitten tror ja?
Vann en öl också gjorde ja :) Om man slog en strike när en gul kägla va längsta fram så fick man en öl :) Vet inte hur många strikes ja gjorde, men de va ett par ;)

Sen va de mat på En Italienare Och En Grek, för att sen festa vidare på Sliver. Så jävla kul va hela kvällen/natten.
Tror de va för att ja va så himla opepp innan, men bowlingen fixade nog biffen för vårat gäng :)

Men gårdagen... bestod av SÖMN SÖMN SÖMN haha
Vakna imorse och kände mig typ full hahaha

Skulle ha fixat min läppar ikväll, men sprutorna hade inte kommit... så antingen imorn elle torsdag tror jag. Spännande!!!!

Dagen har gått helt ok snabbt, fullt upp och solen har lyst!
Imorn är de butiken hela dagen. Sen... får vi se :)

Har längtat nått grymt efter min J idag... så mkt att nästan blivit arg haha Frustrerad kan man kanske kalla de :(
Det jobbigaste är att veta... att de dröjer så länge innan vi kan ses igen...
Gör riktigt ont i hjärtat :(
Men men... för dagen dag som går blir de en dag mindre....

Nu ska ja... vila lite :)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0