Kan

börja med at be om ursäkt känner jag hehe Kan tänka mig att en del av er spyr på min hockeyfeber.
Men ni kommer få stå ut med en del hockeysnack från min sida, fram till en bra bit in i maj ;)

Såå nog om det!

Nu borde jag ligga och läsa i min säng...

Men fick psykbryt på mig själv för snart en timme sen haha
Blir så jävla trött när hjärnan spelar en ett spratt! Fattar inte att det ska vara så svårt att inte bry sig om vissa saker och vrida dom till saker som dom inte är!
Är man sjuk då? Ja, enligt mig haha
Vissa saker kan jag känna att jag får känna... Men kanske inte till den grad som ibland blir. För det gör ju bara att jag mår illa av dom!

Men hur ska man då göra? Hur ska man kontrollera hjärnan?

Jag ska göra ett försök med att bli bättre på att inte tänka så mycket...
Yes, ett stort mission för mig kan jag lova haha Men jag som nu snart är 26 år borde väl kunna göra detta??
Känns som det är på tiden!

Men ni kanske minns att jag nämde att jag varit på botten i en period där jag hatade allt som var Therese Mohlin...
Kan jämföra det lite med när jag va något steg ifrån att gå in i väggen. För det gjorde att jag nuförtiden inte alls har den stresståligheten jag en gång hade...
Alltså, det sätter ganska djupa spår innuti, djupare än nån kan förstå tror jag.
Svårt att få bort allt, även om det svåraste är överstökat!

Nu låter de som jag hade stora världsproblem haha Det hade jag inte, men i min värld var allt skit och helvete!

Så nu, i vissa fall kan kommentarer och små saker folk gör... Bli till större saker än vad dom är! Grejen är att jag i dom flesta fallen vet att jag tänker fel... Men det går på nått knasigt vänster inte att hindra idiottankarna!

Prata med någon?
Känner inte att jag inte har så mycket att komma med haha
Blir nästan värre när jag pratar om det, då det är himla svårt för andra att förstå och dom kan istället bli arga på mig! Då blir det i min tur 10 gånger värre!
Så ibland, som nu... Är det skönt att bara skriva om det, även om jag inte skriver exakt vad det är!

Dagens terapi fick bli att städa badrummet, så rent att jag stod med tandborsten och gnodden som en gnu haha
Man kan nog slicka både handfatet och toaletten utan att bli sjuk ;)

Men man mår faktist mycket bättre av att bo i ett rent hem!
Nu är jag allt annat än pedantisk, men har på dom senaste åren märkt skilland i mit humör... Beroende på hur hemmet ser ut!
Eftersom jag ska ändra på mitt knashumör (att jag inte har samma livliga glädje) så passar det bra som terapi! Städa skiten ur lägenheten och passa på att slänga alla neg tankar samtidigt!

Så, efter detta lite djupare inlägg säger jag hejdå soffan och hej sängen med tillhörande bok!

Ps. Helst inga frågor om detta inlägg, då det kan låta/vridas till värre än vad det är som sagt haha

Love and sweet dreams från en knas Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0