Min cheescake

fick MVG haha Tur!! Va nervös på slutet när den inte stelna haha



Lite naggade kanter men annars... fin haha

I mitt kök satt vi



Askass bild från min Iphone... Men gänget iaf :)

Fick fina blommor! Rosor av Björn o Fia och tulpaner av Carro o Pontus :) Tusen tack!!



Älskar både rosor och tulpaner :)

Vi babbla om allt möjligt och hade jätte trevligt! Så himla gott att se dom igen ♥  Appilaninen... hon är så stor nu!! Snart en 2åring som bara blir goare o goare! Storasyster ska hon snart bli också :)

När gänget lämnade mig snörade jag på mig gympadojjera och ut mot... MUNKAN haha Skräll??
Hade tänkt gymmet först, men va i stort behov av luft, så de fick bli det!

Nu ska jag kolla lite tv innan bedtime!
Imorn börjar nedräkningen till helgen, när jag får mysa med min kille ♥

PussPuss

Kommentarer
Postat av: karlsson

ååååhh den där cheesecaken vill jag gärna bli bjuden på nån gång=) ser gööör go ut.Hoppas allt är superbra med dej gumman.puss puss

2011-04-11 @ 17:57:24
Postat av: Tessan

Det va första, men inte sista gången ja gjorde den ;)

PUSSSS

2011-04-11 @ 19:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0