Mitt

städbegär fortsatte imorse haha Sen vidare på jobbet och om tvättning räknas... så även nu ikväll!
Så himla gott haha

Tittar nu på en spännande sudden... I sudden kan ju vem som helst vinna, oavsett hur matchen sett ut innan!
HEJA FBK!!!!!!

Sitter med ett leende på läpparna efter trevligt mejl och 2 mkt mkt trevliga samtal nu på kvällen!
Ett av mina älskade föräldrar som alltid ställer upp och finns bakom min rygg och det andra av min "kontakt" på Landströms (hudvårdsmärket/företaget som har hand om märkena). Hon är inte min chef men hon är produktansvarig och den jag har pratat med och träffade i gbg.
Kommer antaligen få ett erbjudande under helgen som de låt haha Hon är så rolig och gullig! Vi skulle höras nästa vecka, så fick vi se vad jag tyckte haha Spännande!!!!

Känns som en sten har släppt från min mage ang framtid och jobb! Även om inget är klart så är det några faktorer som gjort att den släppt ♥

Massa stammisar har jag haft idag, så mysigt :)
Imorn är det också några vet jag!
Direkt efter jobbet väntar en bil på mig som tar mig till Västerås och SHR mässa! (Svenska Hudterapeut Förbundet)
Sova på hotell med tillhörande frulle säger jag mumma till!! Ska bli så himla kul at träffa olika salonger och prata för våra märken!! Samt föreläsningarna, jag ÄLSKAR mitt jobb/yrke!!

Efter jobbet idag så va de cykling på hög nivå hemmåt, va ju tvungen att hinna med en promme innan matchen! Fick ingen luft idag heller på lunchen eftersom jag fick massage. Så de va mr än välbehövligt.
Fick dock bara 2 "tävlande" idag eftersom alla verka vilja gå åt motsatt håll hehe Men dom tog jag lätt haha

Sen gick jag och kika om tvättstugan va ledig, vilket den va som tur va!
Så inatt blir det nytvättade lakan ♥

Har fyllt på med lite BUS, la lite igår också men fega lite i fejjan. Känner mig så himla mkt fräschare :)

Nepp... nu är det för spännande!!!

Hörs efter Västerår eller imornbitti om jag hinner ;)

Puss kära vänner/läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0