Nu är det förlängning

efter 1-1... Hoppas inte de blir sådär långtråkigt... Utan fart och fläkt :)

Har under pausen hunnit tänka bakåt i mitt liv haha

Kom fram till att jag är nöjd över mitt liv! Har så himla mkt roligt att se fram emot och har så himla mkt roligt att se tillbaka på!!



här är min första "singel" sommar, där jag fann många nya och nygamla vänner! En del har försvunnit på vägen, men en del ligger mig varmt om hjärtat fortfarande!
Va så grymt lycklig och glad igen!

Sen var det jobb jobb jobb... Och massa fest och galenskap haha
Innan jag bestämde mig för att det var dags med det jag mest av allt ville!!
Bli en hudterapeut!




Såhär kunde jag se ut efter en vanlig dag på Elisabethskolan haha (denna dag vade CrazyMake)

Jag fick mitt efterlängtade diplom efter mycket blod,svett och tårar (bokstavligt talat haha)



hahaha jag och Linda... Böla ikapp hela året haha Vi va banne mig helt otroliga haha

( Nu vann vi matchen!!! Bra där Micke Johansson!!!!!!! Nu tar vi guldet på torsdag, fan va ja vill va i kd då!!!!)

Efter de, en snabbis hemma i kd för att vänta på flytt till jönnet. Där både jobb och en spännande framtid väntade, kära Carro va redan där... Så jag längtade o längtade! Men de blev lite delad längtan och ångest...

Kom min kära guddotter väldigt nära under denna tid



en av våra små sovstunder ♥

Träffade även en viss J...
Jag sa redan innan jag kom tillbaka... Jag ska INTE gå ut fram tills att jag flyttar, för då kommer han stå där och jag kommer falla som en fura!
Och vad händer?? Joo, tror de banne mig va min första utgång (max andra) och där står han haha

Vi sågs en del innan jag flyttade...

Sen va de HejDå kd och Hej jönnet!
Där jag fick en ny familj haha

Det blev en Melin/Wahlman/Mohlin familj!
Det har delats många skratt och mycket glädje. Men dom har även vart med i en del av mina jobbiga stunder!
Vi va på en underbar kryssning som kommer vara ett minne för livet och jag kommer vara tacksam i all framtid för denna resa!!



dessa människor är dom som satt djupast spår och minnen från min tid här i jönnet! Kommer för alltid ha en plats i mitt hjärta!

Efter en del om och men (hahaha) så blev de till slut jag och J



Har såklart vart med om hur mkt som helst under min tid här i jönnet...
Efter ett halvår som kombo, där man hann med både ett och annat som va tokigt haha
Fick jag min lgh som jag bor i nu och AVGUDAR!!!
Men just nu orkar jag inte gå in på detaljer av våra tokigheter haha

Men för att nämna några saker...
Spontankvällar under sommarens varma nätter, grillkvällar på bakgårdar, 1:års kalas där innegården blev en stor lekplats haha
Efter sm-guld med tillhörande guldfest slogs mitt rekord i att vara vaken... Kom upp i dryga 40 timmar utan sömn hahaha Det är galet länge om ni frågar mig!!!
Många promenader med tankar om livet och framtiden...
Många härliga besök på restaraunger och mysiga sällskap!
Nya bekantskaper som man skaffat sig från både de ena jobbet och de andra!

Listan är som sagt lång...

Men det jag ville komma med detta inlägg (haha)
Är som sagt att jag är sjukt nöjd med mitt liv som det känns nu! Både i tillbaka blickarna som ni fick se till viss del (elle i stora drag)
Ser med pirr i magen fram emot vad framtiden har till mig och J ♥

Men det kommer vara med tårar i ögonen som jag lämnar vätterns pärla... Blir lessen bara jag tänker på det nu!
Men men, allt har sin tid :) Ska njuta rejält av sista tiden här! Är faktist några månader kvar :)

Sen... får jag vara i min skatts famn varje kväll! ♥

Nu ska jag borsta gaddarna och bedtime!

Även försöka stänga av min mentala del i hjärnan som just nu är lite sentimental haha

Puss på er

2006



Verses

2011



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0