...........

kvällen har kommit till jönnet.

Har nyss kollat One three hill och nu... Går mest runt haha Ska snart ta mig en välbehövlig dusch med inehållande peeling o mask för både hår och face. 
Sen ska fejjan få slurka de sista av mitt decléor baumet jag hittade. 
Ska andvända dom produkter har innan jag köper nya nu har jag bestämt!
Blir lätt att det blir som med kläder annars... Bara fylls på o fylls på.... Och dessa har ju ett lite annat bäst före än kläderna...

Ska även göra matlådor för veckan!
Annars kan de bli film och sängen...

Går runt med nån kontig känsla i kroppen... 
Kan inte sätta fingret på den!
Men tror inte de är en trevlig känlsa, är lite irriterad banne mig. Både vet och inte vet varför.

Nu ska ja fortsätta med att lyssna på Logiskt och Längesen med Kära Petter ♥ 

Hoppas ni får en mysig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0