Fryser som en liten fryslort

det är så himla kallt!!!
Ska ta mig en varm och lång dusch innan jag lägger mig.
Går inget bra på tvn... Så varför va uppe?

Har gjort lite matlådor... Inte så mkt mer :)

Och ingen har kommit med nån överaskining heller haha Så jag ger nu upp hoppet och drar täcket över huvudet fram till nästa ♥ dag!
Får nog iof vänta tills jag får kids, då får man säkert en teckning elle nått haha Bitter?? Nej nej ;)

Är ju bara en dag som sagt...

Men nu ska jag hoppa in i duschen...

Sen vill jag ge en extra kram o puss till alla mina fina vänner jag älskar.

Tack för att ni finns i mitt liv och står ut med mig i vått och torrt!
Det är er jag lever för :)


Gjorde om detta kort på mobilen förut

Vill verkligen ha en riktig kamera och ett bra program där man kan fixa o trixa.
Tycker de är skit kul!!!
Men får stå ut med min usla Iphone ett tag till haha

Puss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0