Gött

mos! Men de va nära att jag va tvungen att avbryta! :/ Hade inte kört alls länge på pumpen... kanske 10-15 min... Svartna för ögonen och jag kände mig såååå yr!
Men satte min ner en snabbis och "knöt om skorna" hehe så körde jag på igen, men körde dock inte med dom tyngsta grejerna... Kände inte för att trycka på ännu mer om man säger så!
Så de funka bra ändå och jag körde coren efter också.

Nu har jag precis ätit lite falukorv, keso och


♥ verkligen denna ost!!!!!

Vet inte om jag nämt att jag inte äter kolhydrater längre?? Har iof inte hållt på så länge, har efter hand ätit mindre o mindre... Men nu ska jag verkligen försöka skippa de helt! Så OST OST OST och FETT FETT FETT  haha Låter gött va??
Ska läsa boken som J fick av mig för ett tag sen. Mat revolutionen

Nu ska jag hoppa in i duschen, peela fejjan och krypa upp i soffan! Blir nog en tidig kväll tror jag, upp och tvätta imorn bitti!

Puss och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0