Haft

en grym helg!!!!

Ang jobb i framtiden ser de jätte bra ut! Intresant och kul :)
Dock inte som jag trodde haha Men fasen va roligt om de går vägen!

Va på staden igår, avslutade den turen med ett glas rött på Sence innan vi köpte med mat hem.
Sen massa snack innan jag och ÅJ åkte in till älskade Lounge...
Helt seriöst....
Jag avgudar de stället haha Lika mkt som jag älskar A-G maten haha

Är så trött nu så jag orkar inte skriva elle tänka så mkt!
Har sovit typ 6-7 timmar på 2 dygn... Ska kolla lite BB innan jag lägger mig tror ja...

Ska plocka upp alla produkter jag fick med mig innan de ♥ Älskar dom!!! Kommer även ett nytt märke där allt vatten är utbyt mor fruktsyror. Så häftigt!! Ett helt eco märke också :)

Hörs imorn

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0