Hahahahahahaha

är bara tvungen att berätta vad jag nyss läste...

Kom in på en blogg... Som tracka ner på en nattklubb i kd. Där de bara va "slödder". Där hennes fina flickor aldrig skulle sätta sin fot!
Där man knappast skulle hitta sin livs kärlek...
Hahaha den tjejen hade visst lite fel! För det var där jag träffade min största kärlek i livet! Nämligen min J♥

Jag tycker självklart att alla får ha sitt tycke o allt sånt...
Men blir så trött på när folk vill tro att dom är så himla "fina".

Alla kom ut ur samma hål (visst en del kom med kjesarsnitt, men ni fattar vad jag menar)!!! En del har visserligen lite mer pengar än andra o allt de där... 
MEN 
folk som inte är av de "finare" slaget men som gärna vill vara de... Spyr jag på! Som ser ner på andra utan att vara det minsta bättre själva!
Väx upp!!!!!!!

Folk som trackar ner på andra, som kanske bor kvar på samma ställe som man växte upp på. Har 4 ungar, volvo, villa o allt de där innan 25...
Det är deras val! Dom vill förhoppningsvis ha de livet!
Och bara för att dom "finare" inte vill detta... Så ger de dom inte rätten att spotta skit på dom!

Låt alla välja sitt liv, man lever bara sitt egna liv!

Så!

Jag tycker synd om folk som har näsan upp i vädret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0