Håller

på att varva neeeer....
Har vart en helt ok fredag måste jag säga! Såg nästan ut som det va mkt folk ett tag haha
Dom brukar ju vara lite sega på fredagar, men inte idag :)

Säger det igen...
Vill ni ha en självförtroende boost??
Börja jobba inom krogen haha Tar allt med en stor nypa salt dock haha Men om man vill må bra så kan man skippa de där med nypan haha
Vackrast i heeela Jönköping är jag förstår ni hahahaha
Så mycket snälla saker denna kille har sagt till mig, detta halvåret jag stått i entrén... har ingen, inte ens mina pojkvänner hunnit säga till mig! hahaha

Har ju mått sådär över mig själv/håret en liten stund... Men nu är det lite bättre haha

Men det jag mår bäst av... Är att varje gång dom frågar om jag är singel...
Kunna säga att jag bara är J:s...


Jag har varnat alla på jobbet att pinglorna från Värmlann glider in med klackarna i taket imorn haha
Ska bli skit kul!

Är sååå trött, men nästan för trött för att vara trött!
Trött man blir på de haha

Men...
Ska lägga mig o läsa...
The Hurricane går på tvn nu... Den är så bra!
Men orkar inte... somna i soffan, min rygg is not ok!

Så nu beger jag mig till andra sidan lägenheten!

Puss o natti



My new colour...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0