Hemma

efter mys!
Alltid så mysigt att bli välkomnad av en glad hund! Kevin va helt galen när ja kom haha Han arkera sig snabbt i mitt knä o låg o mös ett tag



Bara så du vet älskling...
En vacker dag ska jag äga en egen!!!

Sen kom Martina o vi traska till Max, ingen orka laga mat.
Jag valde GI målet, så grymt gott bröd och bönsalladen är grymt god! Det är ju inte jätte nyttigt... Men va kan man räkna med på max?
Sen har vi vräkt chirre o skumtomtar, kakor o dricka...
Mår så jävla illa haha Men men... man måste få njuta här i livet också!

Tror man blir tokig om man blir fixerad vid vad man INTE får äta. Svälta mig själv kommer jag aldrig göra... Sen kan man alltid äta med motta. Unna sig på helgen!

Tränar man, så är de inga problem! Men även där... träna med motta... Vila iaf en dag i veckan!
Kroppen är inte funtad till att träna varje dag, den tar mer stryk än vad det gör nytta.

Såg på tvn idag, en människa dom intrevjuva vars syster va modell i frankrike... Elle rättare sagt VA modell...
Idag vägde hon inte ens 50, va som ett skelett och hade vart nära döden...
Det värsta var ju som alltid... Hon insåg de aldrig själv! Tyckte fortfarande att hon va tjock... helt sjukt hur en sjukdom kan fucka upp hjärnan!!!!
Hon trodde hon hade koll på de... Men som sagt, när hon såg sig i spegeln så såg hon sig själv som tjock.
Man blir nästan arg på dessa människor, även om de är en sjukdom som sagt...
De va nått program om skönhet världen över.
I ett annat land va de precis tvärtom! Där ville alla kvinnor va feta! Det va vad männen ville ha.
Dom blev satta i "gödo tält". Där de kunde sitta o dricka massa mjölk hela dagarna för att gå upp i vikt. En del gick up 40-60 kilo inför sina bröllop.

Helt galet detta med vikt och utseende fixering...
Visst de är lite bättre nu för tiden, de flesta mode husen anlitar inte för smala modeller. Storlekarna har också ändrats lite.

Men de är fortfarande grymt mkt som kretsar kring just vikt! Och om hur den "perfekta" kroppen ser ut.
Sj försöker jag verkligen att inte bry mig om vad de står på vågen! Det är roligare att se hur kroppen formas av träningen.
För de är ju det jag vill ha, en välsvarvad kropp.
Inte en bening och svag kropp, som inte har några former elle orkar något!
Men ibland är det sjukt svårt att inte bli påverkad av världen och åsikter runtomkring...

För oss tjejer är de väldigt väldigt väldigt lätt att påverkas av männen. Vad dom VILL HA.
Jag kan själv säga att jag är en av dom... Kanske inte i en hög grad... Men de är klart att jag vill att min kille ska tycka min kropp är sexig...
Men där har vi de åter igen!
Alla har en egen syn på vad som är sexigt!
Visst, generellt sett är de väl allt som herrtidningarna visar som män "vill ha". Stora bröst, nakna tjejer som ser villiga o kåta ut. (japp, nu är jag säkert fördomsfull o drar alla över en kam, men de har ju alltid varit ett tjat om dessa tjejer)
Men om dom vill att deras flickvänner skulle va med o posera... De vette fan! En del kanske tänder iof på att deras tjejer är runkobjekt.

Det jag dock tycker är lite förvirrande...
Nu pratar jag bara om sånt som va "snackis" om när man va yngre.
Dom babbla om hur sexiga och blablabla alla dom här brudarna var. Men ändå va dom slampor som dom aldrig skulle vilja ha som flickvänner.

Oj, vad min hjärna sprang iväg haha
Va inte alls meningen att skriva om detta!
Men vi prata lite vikt förut och jag hade tänkt skriva om kvällen.
Men de va längesen jag skrev av min hjärna haha

Är egentligen sjukt trött på allt tjat om allt sånt här...
Ändå är de jag som skriver i stort sett bara om att jag tränar.
Det är kanske iof är för att de enda jag gör är att jobba o träna haha
Men jag har lite liv annars också, trust me ;)

Sen är de många som bantar runt omkring mig...
Just för tillfället vill jag bara ställa mig på balkongen och skrika rätt ut haha
Är så sjukt trött på att nästan känna mig dålig för att jag inte orkar följa nån diet!

Min älskling förstår jag...
Men folk som "bara" gör det för att dom är "tjocka"...

Men eftersom jag har vart en del hemma i Värmland nu... Så har jag glömt bort mitt liv här lite. Vilket är lite synd... Eftersom jag har vänner här också att ta hand om.
Men...
Jag gör ju alltid allt vad jag kan för att få umgås med min älskling...
Ska dock bara försöka att inte tappa mig själv som jag har gjort förut.
Har faktist lovat mig själv att aldrig mer göra de!

Näää....
detta blev som sagt ett inlägg som inte direkt blev som planerat haha
SÅ om ni blir lite förvirrade... Glöm skiten haha
Började bara tänka lite haha
Vilket ibland inte är så bra för denna dam ;)

Nu ska ja lägga mig tror ja och hoppas på att vara mkt bättre imorn!

Önskar jag fick burra ner mig i denna godbit igen...


Även i min babys bröst såklart...
Men just nu är denna mans päls närmare haha

Sorry för de kanske tokiga inlägget...
Men ibland bara bubblar de i hjärnan

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0