Herregud...

kunde inte slita mig från datorn...
Så jag gick in på den där "roliga" bloggen...
Hahaha ska INTE gå in där igen!
Detta är en människa... som... Jaaa... jag vet inte vad jag ska säga!
Men de är någon som inte verkar vara i min smak. Ska även erkänna att jag träffat denna människa.
Man får ju alltid ett första intryck...
Men kan ju alltid hoppas i sådana lägen att dom inte stämmer! Jag är verkligen inte en person som inte ger människor en andra chans att ändra sitt intryck på mig!
Sen sätter jag punkt för det!

Vore kul o få veta första intrycket av mig! Har fått höra både de ena o de andra haha Men oftast positivt, men alla är vi olika.
Och intrycket man får när man läser min blogg...? Nu vet jag iof att många av er som läser den är mina vänner (lite för eran skull jag börjat och fortsätter skriva).
Men folk som inte känner mig och läser, vad man får för tankar om mig!
Inte för att jag skulle ändra på skrivandet elle så... Men vore lite kul :)

Hahaha hmmm nu undrar jag va jag tryckte på! Allt blev förstorat!!!
Men det tackar vi för, min syn är ju askass haha Någon där uppe som kom o hjälpte mig!

Nepp, nu ska jag gå tilbaka till mitt snart fina kök!

Caio!

Btw Shweiz???

Kommentarer
Postat av: Johan

schweiz

2011-02-06 @ 10:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0