Jobb 1

är klart!
Snart iväg till 2:an :)

Hoppas på mkt folk så tiden går snabbt! Men dom får gärna gå hem innan halv 2 så jag också kan gå då!
Ska åka buss imorn vid 7:35... Så de blir inte mkt sömn för mig!
Men fasen vad spännande de ska bli imorn!
Ska på möte först på morronen...

Sen blir de mys och???
Resten av dagen och kvällen. Ska bli underbart att få åka vagn och allt vad gbg bjuder på! Saknar staden så de gör ont ibland!
Och den lägenheten jag, ÅJ och FJ bodde i... Den finaste jag bott i! Den va i stort sett nybyggd när vi flytta in.
Även om jag trivs bättre i denna... Elle hmmm är nog lika, men... Blir lite annat iof nu eftersom jag bor i enbart mina grejer!
Den va väldigt fin iaf :)
En väldigt fin tid i mitt liv också ♥

Ska hur som helst bli underbart att komma dit imorn!

Idag har de inte hänt spec mycket... Fullt upp såklart på jobbet men...
Fixa brynen under dagen... Jag orka inte va så noga...Så de va ett dagsprojekt att få dom bra haha
Ett tag va de...
Ett par bryn och jag haha



Nu är de bara lite bortsning och putsning kvar på dom hehe
Här får ni dock ha överseende över mitt yttre haha Är ganska sliten om jag ska va ärlig! Men de är bara att slå bort de och dricka energi eftersom jag ska jobba snart igen...
Sitter och äter fikon i soffan och kollar Konferanseresan elle va de heter... Riktigt... kasst haha
Men orkar inte byta!

Ska nog packa iordning lite innan jag åker... Så jag slipper tänka över mycket imorn! Ringa mamsen så hon ringer mig imorn IFALL jag råka missa klockan!
Skulle va skandal för mig om jag gjorde de!!

Ha en trevlig helg allihopa! Får se om jag åker hem på söndag elle om jag stannar till måndag :)

Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0