Lördag

och jag vakna upp med min älskling brevid mig ♥
Nu sitter jag och smygkikar på min älskling när han övertagit min telefon och spelar massa spel :) LilleFot och hans gäng är på tvn och frullen är i magen!

I torsdags hände inte mkt tror jag... Va på pump som vanligt höll jag på att skriva haha Men de har blivit några torsdagar! Märker skillnad och de är super kul! Ledaren har jag kommit fram till är den bästa!!! Han är den enda som inte påpekar hur mkt de är kvar hela tiden, utan bara peppar och berättar hur bra nästa låt är!
GRYM

Dagen gick förvånadsvärt fort igår! Trodde att min längtan skulle ta övertag och dagen skulle gå saaaaakta... Men icke :) Va nog pga av alla super gulliga kunder!

Sen mötte min bejbi upp mig på jobbet, så gick vi hem :)
Va hemma i några timmar innan jag åkte iväg för jobb. Den tiden gick också fort! 
Men blir lite trött på folk... Vad är det som är så jobbigt med att jag är trevlig?? Möter dom med ett HEJ HEJ och ett leende?? En del är så fruktansvärt omogna och.... jag vet inte... Verkligen inte otrevliga men... Knasiga haha Men jag kör med samma mothugg och de funkar alltid haha 

Har fått inse att de är massa skidor idag på tvn... Är ju i stort sett bara hockey jag tittar på... Men jag ska ta mig iväg till en Antik affär sen :) LÄNGTAR!!!!

Sen blir de massa mat och myyys på schemat

Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0