Nu ser man

till och med att det har minskat i mängd här hemma!
Har varit uppe på vinden med massa grejer och kläder. Så nu är det nästan bara vanligt städ kvar.

Kan banne mig inte säga nog många gånger hur skönt detta har/är varit!
Ut med de gamla och in med det nya heter de väl?
Kan iof även säga... Börja andvända det man äger innan det kommer nytt!
Vilket i mitt fall brukar vara lite trögt att få in hehe
Hitta 6 par skor som varit saknade en stund haha Börjar dock få lite panik över vart alla nya som är inplanerade ska få plats??
Men hitta en hylla som ska sättas upp när en borrmaskin hittar hit!

Ska ner och handla lite tänkte ja och samtidigt panta lite.
Vet dock inte exakt vad jag ska fylla kylen med... Så de får vänta lite!
Salladen va fasen ännu godare idag! Har lite kvar som ja spara till ikväll :)

Har blivit lite beroende av vanlij thé igen! Är en liten periodare när de kommer till thé. Men here we go again! Dock är de grönt som gäller! Även om de inte är super bra, så är de lite mindre koffein än svart...

Jag vill verkligen ha någonting här i hall nr2... Något med kläder,skor att göra... Som samtidigt kan fungera som "prydnad"...
Ska luska lite på det!
Idé??

Hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0