Nu tror

jag att det är färdig dolat för idag!
Kanske kolla den andra filmen jag hyrde?

Såg på fejjan förut...
Att inatt är det 5 år sen en söt kille lämnade jorden. Visste att det va nu i dagarna, men mindes inte exakt.
Ser hans leende framför mig ibland :)

Han va alltid så glad och snäll. Man skratta ofta åt godingen. Vi hade våra krig mellan fanta o cola haha Han tyckte fanta va de bästa o ja cola.
Kan ibland gå tillbaka till min "9:an" bok och läsa de han skrev.
Vi hade ganska bra kontakt när jag gick i nian och han åttan.
Sen blev det mest att man sågs i hallen vid handbollen åså.
Men... Eftersom vi inte sågs så mkt den sista tiden är, är de ibland svårt att tänka att han inte finns.
Mina tankar går främst till hans syster...

Avslutar pratet om denna söta kille med, samma sak som han avslutade med i boken...
♥Du vet att jag älskar dig som kompis♥
Hoppas min ängel tar hand om dig lite extra i himlen inatt♥

Nepp... ska nog sätta igång rullen!
Som lustigt nog handlar om en familj som mister deras son i en bilolycka...

Hörs imorn sötisar

Kärlek till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0