Nu

när man kan komma in i garderoben och se vad som gömmer sig både längst in och på golvet...
Så kommer små godingar fram!!!

Hitta denna fina klänning.
Köpte jag för 5 år sen, men har inte kunna ha den på 2 haha
Den är en sån som jag sparat för den är så fin att titta på. Som linnet var, de kunde jag iof aldrig andvända haha



Men titta va fin den är!!!! Kommer aldrig slänga den haha
Nu kan jag äntligen andvända den igen! Dock är de ett tag kvar till sommaren, så man ska inte ropa hej än men... hehe
Skorna är dock något jag får suga på. Dom är i lack och klacken i stål... Så dom är lite svåra att göra sig av med. Men dom är slitna som satan och vad jag minns... Så ger dom grym värk i benhinnorna!
Va även lite stora... Men vi får se till våren vad som händer med dom!

Titta på skapelsen på golvet hahaha Jäkla vas med gröna strån... Vackert va??
Hahaha så hemskt!!!
Har stått på toan... I brist på annat!!! Är så himla fult! Men nu ska de väck!
Vasen spar ja... Men di där gröna? Nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0