Sitter i min blommiga soffa

och njuter av min lägenhet :)
Är så roligt att få höra att man har de mysigt! Eftersom jag stortrivs här så är det ju bara extra roligt när jag får andra att göra det också!

Har haft mina arbetskamrater här under kvällen. Vi har lagat mat och skrattat :)
Så myyysigt!
Vill inte tänka på att jag ska lämna alla mina vänner här och min fina lägenhet....
Men jag gör allt för min älskling ♥
Sen är det även såhär, att vart jag än flyttar så kommer jag alltid ha vänner jag kommer sakna.
Min vänkrets är ju trots allt väldigt bred i detta land, svårt att få ihop alla haha

Fick gå och hämta ett paket idag :)
Som innehöll boken och ett kort och en jätte söt nalle ♥
Min älskling är så söt :)
Kanske finns hopp för lite romantik i mitt liv ändå?? haha
*Älskar dig så de gör ont ibland älskling ♥♥♥

Dagen har varit späckad med behandlingar ändå från att vi öppna salongen. Lika imorn.

Me nu skah jag bara köpa biljetten som ska ta mig hem från götet på söndag, sen ska jag lägga mig och läsa :)
Drack kaffe sent, så detta ska bli intressant haha

Hörs imöööööra

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0