Soliga söndag!

Jag och Miss C har vart runt munkan. Har fått i mig min dagliga omelett och hunnit plocka lite. Slängt lite mer sjalar och även solglasögon som fått sig en törn med alla flyttar.
Solglasögon är också en sak jag ÄLSKAR.
Minns när jag bodde i kd, hade hela hallen full med glajjer och sjalar haha
Och ytterplagg är också en kärlek... Mamma sa varje gång hon hälsa på...
-Hur många bor de här då??
Hade ju fulla hängaren med jackor haha

Det hade jag även här, innan ja hängde in dom flesta igår :)

Har även slängt massa massa massa smink! Gör ont i hjärtat att slänga alla fina skuggor och läppstift/glans...
Men jag spara ett knallrosa glans från älskade Dior. Dom heter addicted, de är precis vad man blir haha
Men resten slängdes med tillhörande necessär. Hade allt i varsin, skuggor för sig, pennor för sig mm. 
Så allt blev hivat!

Känns så jäkla skönt att rensa!!!!!
Det ligger mkt i de där med att de släpper som en tyngd från axlarna haha 

Melissa Horn har varit mig trogen sen igår, även idag får hon hänga på! 
Vanlij thé i magen och jag är redo igen!

Har hamrat o fixat i lite i "gå in garderoben", ska nog va lite mer påhittig där inne tror ja haha

See ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0