Är

trött men ändå inte så trött så jag kommer somna!?
Gillar inte de... Vet att jag kommer va dunder trött när jag vaknar :/

Sitter och lyssnar på gamla "dängor"



Och jaaaa.... har faktist hällt upp ett halvt glas rött!
Har haft en "unna" mig dag hehe
Kan lika väl köra all in på den kände ja, imorn ska ja ju jobba!

Tänk vad musik kan göra med själen! Elle va de är som reagerar...?? Blir helt... konstig haha
Fast inte på nått dumt sätt direkt!
Men jag är ju en tanke människa! På alla sätt o vis! Håller dock på att bli "bättre" haha Är iof en "egenskap" som är medfödd tror ja... Som följer en tills döden möter en!
Djup mening ;) haha

Ser de iaf som både positiv o negativ "egenskap".
Den blir vad man gör den till!

Men tänk vad musik gör mkt! Iaf för mig, den gör mig glad,lessen,nostalgisk,arg... Alla känslor man kan tänkas ha!
Bara att välja låt efter humör haha

Tänk att få en hel låt skriven till sig!
Sj har man bara fått vara med i några menigar haha
Men då var jag stolt som en tupp haha Va i en "hip-hop" låt för ca 12 år sen haha
Kan dock nästan allt som "jag" va med hahaha
Elle kan ja de...?? Kanske inte... en del iaf haha

Nee... nu ska jag nog SNART kasta in handuken!

Men...
Denna låten tar mig också tillbaka till smygrökning och gömda flaskor haha



Men...
Tur att jag avgudar mitt liv just nu! Så man slipper leva kvar i de förflutna!
Inte alla som har den turen...

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0