Är

så himla kärleksfulls sjuk!!!
Alltså... Jag saknar min pojke så mkt att de gör ont i hela mig!!!
Har nyss kollat på Min Bästa Väns Bröllop
Jäkla kärleksfilm haha

En sån här dag ska man ju få dela med sin käreste tycker jag! Inleda det nya året med kärlek!
Men jag sitter här hemma... Själv...

HAHAHAHA
Sorgliga delen av Tessan har kommit fram nu haha
Tycker inte alls synd om mig själv...? ;)

Och vet ni vad?
Jag har ju nu självklart satt på massa kärlekslåtar också! För att strö lite extra havssalt i såret ;)

Men man får faktist tycka lite synd om sig själv ibland! Även om ni kanske tycker jag gör de lite för ofta? Vad vet jag? ;) haha
Iof kanske inte bra idé att göra de så här på årets första dag?
Men men haha

Har som sagt kollat på en till film, va så längesen jag såg den... Så jag va tvungen hehe

Nu väntar mina firrar på att få fint i sitt slott! Så de blir nästa To Do idag! Har tagit på julen nu helt o hållet, så de ska upp på vinden imorn! Skööönt!

Har gjort jätte god mat och efterrätt idag! Nått kött, minns ej vad! Med ugnsbakade grönsaker och kall sås med chiliFlingor. Sen blev de apelsin med chokladsås, guuu så gott :)
Lite annat än maten igår... Keso,kalkon och tomat haha
Jag lyxa till de på årets första dag istället för den sista!

Nu ska jag... städa hos mina kompisar... Sen blir de nog en låååång dusch med hårinpackning och allt annat!

Hör säkert av mig igen sen för att beklaga mig lite haha Nej då ;)

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0