Avslutar

denna kväll såhär



Och såhär



Gick direkt efter gymmet till älskade Carro o hennes Pontus. Där fick ja mig en gummi mask alá Anti-Age :) Känner mig frsch fresch!
Va bara där en kortis, är GANSKA trött kan jag lova!
Men de va mys att få träffa en henne en stund, vi skratta så vi skrek ett ex antal ggr hahaha Vi såg roliga ut haha ♥

Sen gick ja hem och fick fina armhålor :) Så nu kan jag ha linne på gymmet igen haha

Dagen har gått jätte fort må ja säga! Va hos optikern på lunchen, va ju hela 2 veckor sen sist haha 
Men som de ser ut nu så kommer ja inte behöva hänga där på ett tag :) Vill iof skaffa nya glajjer SNART!

Har även sat upp en av mina hyllor vid sängen, som grabbarna inte gjorde... Dom som fixa min lgh.


Men de va så trögt att skruva för hand, så ja tar andra imorn! Blev fasen nästan svett haha Men nu slipper lampan stå på golvet. Den ska btw bytas väldigt snart!

Nu ska jag hoppa i bingen snart, för nu börjar ja bli hungrig haha Och jag ska INTE äta nu!

Söta Monica på jobbet säger väldigt många ggr i veckan att de är jag som peppar henne till att träna. Att min positiva energi smittar av sig och att hon tänker på mig under spinningen haha
Hon är så söt!
Hon tagga mig till o mä på fejjan på hennes status, där hon tacka mig för de!


Hörs imorn sötnosar

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0