Färdig

i både huvve o kropp! Jäkla spinning haha
Va inte i form idag, huvvevärk till tusen pga nacken... Så jag får ju skylla mig sj! Men de gick...

Helgen har gått i rusande fart!!
Myyyyst med små prinsar

Mina fina vänners tvillingar ♥
De där gjorde ni bra ;)

Sen på kvällen va de tjejfest med utgång. Trevligt trevligt :)

I fredags jobbade ja ju


Ja o vimmelfotografen har börjat med "veckans bild" haha
Kvällens arbetströja va på!
Ska bli spännande att smaka detta!

Sen min älskling...
Fick utstå mitt mensiga humör stackarn haha
Men kan inte säga de nog många gånger...
Fan vad jag älskar den killen! Mitt hjärta är hans helt o hållet ♥

Lite rolig sak... Det är flera stycken som trott han har skaffat ny tjej sen jag färgat håret haha
Är ja så olik mig?
Men ja sa de till honom, denna flicka är här för o stanna ;)

Nu ska ja borsta gaddarna o kolla in Solsidan som ja missa igår.
Imorn blir de butik hela dagen med nån enstaka små behandling.

Nu är de tillt i huvvet....

Sov så gott vänner små

Köss

Kommentarer
Postat av: Johan

Puss puss min fina T!

2011-02-02 @ 23:28:01
Postat av: Tessan

<3

2011-02-04 @ 14:38:32
Postat av: Tina

sååååå mysigt att du kom och hälsade på och jag hoppas vi ses snart igen! <3

2011-02-04 @ 16:29:26
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0