Hemma igen

och datorn var på... Så ni får ett natt inlägg ;)

Va så jävla lugnt idag, ja har bokstavligt talat dansat mig igenom detta arbetspass haha Jag brukar iof alltid dansa, men brukar inte ha tid att göra det hela tiden...
Men de är ju en lugn månad sååå...

Men det har vart en trevlig kväll och min nya hårfärg har fått sig många fina ord!
Den sista löd av en kollega:
Brukar inte gilla när blondiner gör sig mörka. Men de där va skit snyggt!

Och jag stor trivs verkligen i färgen, så alla fina ord bara stärker de hela :)

Nu ska jag sova nån timme innan de blir upp o tvätta... Som jag förhoppningsvis kommer orka haha Jag ska tvätta enbart för att få rena tränings kläder nästa vecka... Så de kan ju hända att ja får slita på mig nått gammert på månda ;)

Just ja!
Fick mig äntligen en lite varmare jobbtröja!


Karlssons Salonger på puppen och Absolut Vodka på armen :)
Gillar att ha arbetskläder... Av någon anledning haha Skönt med en varm också!

Nee... Nu ropar sängen!!

Imorn får jag sova i älsklingens säng... ♥

puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0