Hemma

igen...
Yes haha
Har faktist varit utanför dörren ikväll! Blev dock en jätte snabbis!
Fick en förfrågan klockan 22:40 om jag vill med ut på ett glas. Eftersom jag har varit så uttråkad idag haha Så tyckte A synd om mig!
Dom skulle dock gå klockan 23...
Och jag satt i morronrock och inte alls redo att möta folk om man säger så haha
Men klockan 23 va ja på väg! Bra jobbat om ni frågar mig! Hann till o mä platta håret!
Mötte upp lite andra vänner också, tog en öl... Sen va A väldigt trött haha Stackarn va sliten sen igår! Slagen hjälte kan man kalla de med finare ord haha

Jag kände... Antingen åker jag med hem... Elle så stannar jag och blir askalas...
Hade inte lust att bli askalas, så jag följde med han och hans vän i taxin hem.
Så nu sitter jag hemma igen :)

Men de va skönt att få komma ut i en timme iaf haha

Imorn ska jag ställa klockan! SÅ jag inte sover för länge och är trött hela dagen!
Dock inte klockan åtta kanske...

Hahaha sitter i mitt vardagsrum nu...
Jag brukar ju höra min granne snarka när jag ska sova... Men jag tror deras sovrum är under här, för fasen va de hörs här!! Stackars fru om de finns någon sådan!

Nu ska ja kanske kolla klart filmen, elle gå o göra mig redo för sängen IGEN :)

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0