Hockey

om en liten liten stund :) Lhc-FBK, de blir grejjer de! Ska bli sååå kul o kolla på hockey igen.
EN del av er känner ju till att den sporten ligger mig varmt om hjärtat!
Men nu har de vart super dåligt på den froten, alltså tittandet :/

Har vart ute och gått. Dock sj, Carro tyckte de va för mkt snö.



Munkan denna dag!
Va grymt längesen jag tog mig en promme, så de va gott för själen!

Nu ska ja som sagt kolla matchen, sen duscha...
Sen ska C vaxa mig och sen avslutas dagen med film. SKa nog köpa med mig en TanCan hem också, love tha shit!


Min bejbi sitter i bilen hem från Ösund.
Och IMORN är han här!!! Hoppas han åker så han är här vid 12 ♥

Nu säger vi i köööör!

HEJA FÄRJESTAAAAAA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0