Hujeda mig



Det kan man lugnt säga :)
Dock känns de som mitt liv endast består av jobb och detta place haha
Jag får dock skylla mig själv eftersom jag inte kör på morronen! Men de ska bli ändring på till våren! När jag kan cykla fram o tillbaka!

Idag va de bandet och core på schemat! Min rygg... har sagt ifrån litte granna... Men men... träna upp den träna upp den träna upp den säger jag!
Sen la jag mig på lite vattenmassage. Grymt skönt!

Ni får ursäkta att mina inlägg är booring och bara handlar om träning och om hur kär jag är haha Men de är ungefär de som mitt liv består av!
Jobb, träning och kärlek haha
Men jag gillert!
Det består även av framtidsplaner, som bara blir fler o fler känns de som!

Kollar på Sverigers Mästerkock elle va de heter. Minus för de eftersom man blir suge på allt haha

Ska nu försöka kolla en film (om ja orkar) på femman. Sen... Hej sängen!
Åhhh hade velat haft nått gått nu känner ja... Men har inte NÅNTING sånt hemma! Jaja... Kanske lika bra haha Jag kunde ju faktist knäppa en knappt längre ner på min jobbrock idag för första gången.

Neee... NU börjar den :)

Love

Kommentarer
Postat av: Johan

Du är duktig älskling! Puss puss

2011-01-19 @ 23:08:44
Postat av: Tessan

Tack min fina fina älskling! PussPuss

2011-01-20 @ 22:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0