Idag...

ska jag ängna mig åt lite mer aktiviteter än dom senaste dagarna haha Det kan jag LOVA

Hade ställt klockan på ungefär 10, men vakna redan vid halv 9.
Sen tog det mig över 1 timme att ta mig upp ur sängen, av 2 anledningar ka man säga... Ont i huvvet som aset! Och nej, inte av den enda ölen som intogs igår haha Vet inte varför... Men nu när kaffet är i kroppen känns det iaf lite bättre :)
Den andra, trött!!

Men nu är jag uppe och frullen är i magen!

Ska åka upp till A6 med älskade Miss C sen. Försöka hitta ett par stövlar och lite varmare skor, så jag har något att varvar mina uggs med. Är lite små trött på att luffsa runt i bara dom haha. Dock blir det nog dom idag, är så fruktansvärt halkigt ute!!!
Elle... hmm det kan nog bli fasligt varmt i dom... Jaja, vi fåla se ;)

Har börjat plocka lite här hemma, ska snart ner och slänga lite skräp... Upp med julen och resväskan på vinden. Sen göra mig klar för shopping :)

Är grymt sugen på att handla duk och gardiner till köket! I rooosa! Men vi får se!

Nu ska jag gå sätta på musik, stänga av tvn och bli produktiv haha

See ya

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0