Jarååå

idag har de hänt lite mer haha

Jag har städat en del, ser nästan bra ut nu! Skulle ha hunnit mer men... Blev 2 skräckisar istället och MASSA godis... Mår lite smått illa hehe

Jag och Miss C har haft en hel dag! Först shopping, sen mat sen filmer med godis! Och emellan de en hel del babbel haha

Va längesen jag kom hem med shoppingpåsar och va såååå nöjd som jag är idag!


På första ser man nästan mina nya boots. Ett par bruna som liknar mina svarta jag använde till hela långsidan va ett enda stort hål haha Har inte ens slängt dom än, dom KANSKE går att limma?? haha Love them!
Köpte även ett par stövlar, som man kan vika upp lite över knänen.
Sen ser ni även min nya favvo skjorta!!! Föll för den direkt! Kanske inte rätta färgen längre... Men de struntar Tess i kan jag lova, för ja älskern!!!!

Fick även med ljusrosa gardiner hem som jag hitta klockrena på Åhléns, va även där jag hitta skjortan. Älskar ju som ni vet den affären! Dock glömde jag mitt presentkort jag fick i julklapp... Men nu har jag o andra sidan kvar de hehe

Köpte även en långklänning och ett pannband.
Maten köpte vi hem från Cicki Ma Ma. Guuu så gott :)

Sen gick vi o fixa 2 skräckfilmer... Hoppas jag kan somna sen haha Har ju blivit en riktig pussy när de gäller sånt nu för tiden!

Käner mig lite trött... Hoppas de håller i sig tills jag somnar, så inte sockerchocken tar nya tag!
Ska prova min långklänning nu, sen blir de att tvätta fejjan!

Hoppas ni haft en lika trevlig dag som mig! :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0