Kan inte

bestämma mig!
In i duschen och sen TanCan?
Elle in i bingen för sömn?
Är grymt trött... Men... Skönt att få lite färg :)

Va iväg så C vaxa mig förut. Skönt att få de gjort! Gjorde ett pitStop på donken först och intog en cheese och paj.
Sen fick jag som ni kanske förstår en TanCan med hem.
Jag mår så himla mkt bättre med lite färg i fejjan och på the body!
Mmmm där svarade jag på min fråga til mig själv tror ja! Får bli en dusch och sprejande innan SleepTime!

Jag och Carro kolla The Black Swan. Skum film....
Men helt ok!

Neee.... Nu får jag nog hoppa in i duschen innan ja somnar haha

Nästa gång jag vaknar, är de dagen min älskling kommer till mig!

puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0